اخبار

نمایشگاه ملی فن آوری و نوآوری (فن نما)
۱۰ مهر ۱۴۰۲

نمایشگاه ملی فن آوری و نوآوری (فن نما)

اولین نمایشگاه ملی فن آوری و نوآوری (فن نما)   این نمایشگاه به عنوان یکی از نمایشگاه‌های برجسته ایران در زمینه فناوری، در شهر تاریخی اصفهان میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور بوده است که به مرحله تجاری‌سازی رسیده‌اند.  در نمایشگاه فن نما، شرکت‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست، هوشمندسازی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت و گاز و پتروشیمی، نوآوری و صنایع خلاق، فولاد، کشاورزی و امنیت غذایی، سلامت و فناوری زیستی، ماشین‌سازی و … از سراسر کشور حضور داشتند. در این دوره از نمایشگاه شرکت پکصا در سالنF  با ماشین آلات صنایع پیشرفته از جمله آسیاب کلاسیفایر ACM و جت میل متقابل حضور به هم رسانید.                             ادامه مطلب »
هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)
۰۵ مهر ۱۴۰۲

هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما)

هشتمین نمایشگاه ایران فارما    نمایشگاه ایران فارما باهدف برگزاری هرساله توسط گروه‌های صنایع دارویی از سال 1393 فعالیت خود را شروع کرده است. هرساله تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه افزایش‌یافته و توانسته در سطح بین‌المللی نیز فعالیت خود را گسترش دهد. نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما از سال 93 تا کنون توانسته بیش از 40 کشور دنیا را به خود جذب کند. آیین گشایش و افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما «دارو و صنایع وابسته» امروز، چهارشنبه ۵ مهرماه در سالن شبستان مصلی بزرگ تهران با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار شد. در این آیین در حضور وزیر بهداشت، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل، مدیران سازمان غذا و دارو و جمعی از مدیران دارویی کشور از پوستر نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما رونمایی و از تعدادی ... ادامه مطلب »
پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023 pharmex
۰۶ شهریور ۱۴۰۲

پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023 pharmex

پنجمین نمایشگاه فارمکس خاورمیانه    فارمکس بزرگ ترین رویداد داروسازی کشور است که در این سالها توانسته است با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت درکنار یکدیگر، فرصت های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت های داخلی کمک نماید. این رویداد بین المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می گردد.  شرکت پکصا در سالن E1 افتخار میزبانی از میهمانان صنعت دارویی را داشت. خط میکرونایزر (جت میل) دارویی پکصا در این رویداد معتبر به نمایش گذاشته شد. میکرونایزر تجهیزی نوین، برای خردایش مواد خشک بدون ایجاد هر گونه آلودگی است. این ویژگی منجر به کارآیی مجموعه در تولید فرآورده‌های دارویی می شود؛ چراکه دانه بندی و ویژگی های محصول خروجی کاملاً با الزامات دارویی هم خوانی دارد. آسیاب جت میل متقابل، صرف نظر ... ادامه مطلب »
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات 21th ICF
۱۹ شهریور ۱۴۰۱

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات 21th ICF

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات     نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران، بزرگترین نمایشگاه در حوزه شیرینی و شکلات بوده که هر ساله با حضور کلیه فعالان این حوزه برپا می شود. این رویداد بزرگترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه بوده و کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل موارد زیر است: محصولات صنعتی اعم از بیسکویت، شیرینی، شکلات، تافی، آبنبات، ژله، ویفر و ... محصولات سنتی از قبیل، گز، سوهان، باقلوا، پشمک، ریس و… . مواد اولیه تولیدی مانند روغن، آرد، نشاسته و….. مواد اولیه بسته بندی مانند مواد چاپ، کاغذ، مقوا، فویل های آلومینیومی و… ماشین آلات داخلی و خارجی از قبیل شرینک، فرمینگ، پخت و….. شرکت پکصا نیز در این رویداد ارزشمند تعدادی از تجهیزات مرتبط با یان صنعت را در معرض بازدید عموم قرار داد. این تجهیزات ... ادامه مطلب »
چهارمین نمایشگاه بین المللی فارمکس 2022 pharmex
۰۱ شهریور ۱۴۰۱

چهارمین نمایشگاه بین المللی فارمکس 2022 pharmex

چهارمین نمایشگاه فارمکس خاورمیانه   چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فارمکس خاورمیانه از تاریخ اول تا چهارم شهریور ماه 1401، در مرکز نمایشگاهی ایران مال تهران برگزار شد.  شرکت پکصا در این ایونت خط آسیاب میکرونیزه (پین میل) دارویی خود را در معرض بازدید عموم قرار داد. امروزه با توجه به روند رو به رشد احداث واحدهای تولیدی در صنایع دارویی و غذایی، نیاز به تجهیزات با رعایت الزامات بهداشتی و کارآیی بالا افزایش چشم گیری یافته است. شرکت پکصا به عنوان طراح و سازنده تجهیزات پردازش پودر از جمله انواع آسیاب های میکرونیزه توانایی ساخت تجهیزات با رعایت الزامات بهداشتی مورد نیاز صنایع داروئی و البته غذایی را دارد.  خط آسیاب میکرونیزه (پین میل) دارویی، مجهز به آسیاب‌ ضربه ای با تکنولوژی به روز همراه با تجهیزات تغذیه (فیدر) و جمع آوری محصول (سیکلوفیلتر) است که به طور خاص برای کاربردهای دارویی و غذایی طراحی و بهینه ... ادامه مطلب »