پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس 2023 pharmex

۰۶ شهریور ۱۴۰۲

پنجمین نمایشگاه فارمکس خاورمیانه 
 
فارمکس بزرگ ترین رویداد داروسازی کشور است که در این سالها توانسته است با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت درکنار یکدیگر، فرصت های کسب و کار در این حوزه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان سازد و به رشد شرکت های داخلی کمک نماید. این رویداد بین المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می گردد.
 شرکت پکصا در سالن E1 افتخار میزبانی از میهمانان صنعت دارویی را داشت. خط میکرونایزر (جت میل) دارویی پکصا در این رویداد معتبر به نمایش گذاشته شد. میکرونایزر تجهیزی نوین، برای خردایش مواد خشک بدون ایجاد هر گونه آلودگی است. این ویژگی منجر به کارآیی مجموعه در تولید فرآورده‌های دارویی می شود؛ چراکه دانه بندی و ویژگی های محصول خروجی کاملاً با الزامات دارویی هم خوانی دارد. آسیاب جت میل متقابل، صرف نظر از سختی مواد، توانایی دستیابی به اندازه ذرات 5 تا 200 میکرون را دارد.
در سال های اخیر، تکنولوژی جت میل در کاربری‌های زیادی به کار گرفته شده است. با استفاده از این آسیاب، کاربران نه تنها کیفیت پودرهای خود را بهبود می‌بخشند، بلکه قادر به ورود به زمینه‌های کاری کاملاً جدیدی هستند.